Ansel Adams facebook page



o mare de nori

o mare de nori
Valea Doamnei,muntii Fagaras
HAVE A GOOD DAY

12 feb. 2010

o stare de nostalgie

Imi revizuiesc dvd-urile cu poze pe care le-am facut,si astept sa vina vremea buna(*m-am saturat de ploi si "apa peste tot").Astept o vreme buna sa ies si eu intr-o tura cu bicicleta.Cateva poze mai nostalgice.
In poza a doua puteti vedea un ceas acest foarte vechi si clasic pastrat cu ani de generatia noastra.
In prima poza puteti vedea prima mea vedere pe balcon cu un apus (in data de 11 feb 2010).
Nu consider ca fotografia din "indoor" spre "outdoor"nu e frumoasa dar eu nu ma pot bucura de ea pentru ca stau la parter.









poza facuta in 6 feb 09 la bunici.nu era chiar asa de dimineata dar am modificat expunerea din aparat si a iesit o minunatie de poza.









un macro mai abstract











Un inghet obisnuit la bunicii mei din satul Legii (comuna Geaca jud Cluj)Aici altitudinea fata de Gherla este cu 50-60 de metri mai sus asa ca pe tot parcursul iernii aici e mai frig cu un grad fata de municipiul Gherla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu