Ansel Adams facebook page



o mare de nori

o mare de nori
Valea Doamnei,muntii Fagaras
HAVE A GOOD DAY

19 oct. 2011

Proiectul "Clean the singletracks"-Padurea Morii-Gherla

La inceput de octombrie ne-am gandit sa curatam o poteca in "mica jungla" de langa oras,zis si facut.
Am inceput in 4 oct.11 la ora 10:00 intr-o vineri am inceput sa iesim dupamasa si am dus cu noi o foarfeca,apa, si am urcat pe poteca.Ne-am improvizat pana si o matura facuta din bote ca doar nu avem 12.000 euro precum printul Charles cu poteca lui de mtb finalizata intre Crit-Mesendorf.
Dupa prima zi terminata au aparut si discutiile:"Oare in cat timp o terminam pana la iesirea din padure  ?"
"acum in prezent am terminat-o 100% dar am vrea sa o lungim pe o poteca veche asa ca mai e de munca...dar in total avem 2.5 km de poteca curatata"
Dupa 4-5 ture prin aceeasi zona am vazut portiunile care par prea usoare asa ca am carat pana si pietre sa punem pe poteca sa o facem un pic mai tehnica...desi avem si hopuri...radacini...o trecere peste bustean si urcari/coborari bruste + o coborare speciala mai abrupta ca la Maros xco 2011 totusi cred ca o sa o inlaturam ca am incercat sa cobor pe ea si m-am trezit ca trebe sa ma opressc prea devreme,avem 20 de km.h la primu metru coborat....o nebunie....ar fi ceva da nu pentru XC ci pentru Downhill.
Singura problema ar fi nu curatarea traseului ci intretinerea lui si fara mai multi voluntari nu prea poti face treaba decat daca stai cu 2 oameni vreo 5 ore sa zicem prin padure.
Pana azi 19 oct in mare parte se poate merge pe poteca,insa nu o putem carta exact din caua padurii..insa stim ca medie de panta e de 6-7 asa ca suna promitator pentru oricine sa mearga pe ea.
In ultimul moment au mai aparut discutii:"cum ca sa facem un concurs" si aicea trebe sponsori ,premii,start,finish,poteca amenajata si toate cele  vazute pe la concursuri...e clar sau nu un tip din gherla care se ocupa cu rallyurile vrea sa facem acest concurs...daca se va face inca nu stim....dar sper ca in  anii viitori sa ramana o poteca ciclabila  cu toate mtb-urile.In urma acestor actiuni am facut si poze si editat videouri asa ca enjoy it:Singletracks Gherla:
http://www.youtube.com/user/ovidiuplayer11?feature=mhee#p/a/u/0/dPSmeeoRkik
http://www.youtube.com/user/ovidiuplayer11?feature=mhee#p/a/u/1/vn1W6bab0DM
poze poteci(click)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu