Ansel Adams facebook page



o mare de nori

o mare de nori
Valea Doamnei,muntii Fagaras
HAVE A GOOD DAY

30 dec. 2011

M-am apucat de "timelapse" photography

Ce este un "timelapse" ?
                                                alte detalii click aici:::Time-lapse_photography
Este o succesiune de poze din aceeasi pozitie/loc care creaza impresia de miscare daca faci un video la un "frame rate" anume sa produca un efect numit "time special".
M-am documentat in acest sens si plecand la bunici aveam liber la "timelapse photos" si am facut 90 de poze la un apus si inca 2 succesiuni de poze timelapse.

De ce ai nevoie pentru a face acest procedeu ?
Daca vrei sa o faci la http://www.youtube.com/watch?v=W1de-oZa-8E&list=UUz3JscM6lkaZIJRnELf7cdw&index=1&feature=plcpnivel de hobby asigura-te ca ai un trepied de min 1 m-inaltime si o simpla camera "compacta".
+o vointa sa stai intr-un loc 30 de minute pana la cateva ore.
Daca vrei sa o faci la nivel de pro timelapse asigura-te ca ai un aparat pro sau care iti face selftimer succesiv/continuu la anumite secunde presetate de tine.Fotograful de timelapse Pavel Velchev a realizat un timelapse cu orasul Moscova:http://www.youtube.com/watch?v=VgaV9SXNvBU
 'Acesta a spus tuturor ca am folosit un aparat pro si un set de accesorii folosite de el(handmade not buy).
Am expus  si varianta mea:prima mea incercare de asa ceva....vor urma si altele chiar daca tehnica nu ma ajuta.
Pro folosirii timelapse:
-Apare un efect special numit "time special effect".
-Iti dai seama la final ca ai realizat ceva mai diferit si mai frumos decat o simpla "poza".
-De crezut sau nu un astfel de video cu un "timelapse" te relaxeaza.

Contra folosirii timelapse:
-Trebuie sa ai rabdare mai mult de 20-30 de minute(cu cat mai mult cu atat mai bine iti va fi mai bun timelapsul),

O zi buna tuturor.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu