Ansel Adams facebook page



o mare de nori

o mare de nori
Valea Doamnei,muntii Fagaras
HAVE A GOOD DAY

11 nov. 2011

11 noi.11-Stufarisurile de la Sic

M-am dus cu masina pana la rezervatia de la Sic si am parcurs intreg arealul de rezervatie care se afla pe o distanta de 3 km (dus-intors 6-7km).Exista un turn de unde poti vedea intreaga regiune si 2 popasuri unde te poti relaxa dupa ce ai parcurs podetele de lemn facute special sa mergi pe ele(pe jos binenteles).
Ajuns acolo ai multe posibilitati: sa privesti in zare,sa te plimbi 30 de min o ora depinde de fiecare sau sa fotografiezi ce iti place si sa observi si diverse pasari(eu nu am avut norocul asta "cu pasari") insa am realizat o serie de poze care te vor surprinde intr-un fel sau altul.:


Aveti aici seria de poze + un video sa vedeti 50 de sec cam.....cum arata zona respectiva.
http://www.youtube.com/watch?v=GBulx9UQXO8
Pana la urma ar ramas cu o amintire frumoasa din zona respectiva si asta tocmai pe frigul asta de noiembrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu