Ansel Adams facebook page



o mare de nori

o mare de nori
Valea Doamnei,muntii Fagaras
HAVE A GOOD DAY

15 apr. 2010

o tura ploioasa in satul Cormaia ,muntii Rodnei( 11 aprilie)

Ne pregatim de mers in satul cormaia langa Sangeorz-bai uitati link
http://www.singeorz.ro/  . Satul este unul retras iar drumul duce la o veche cariera de marmura si spre cabana Farmecul Padurii care este foarte cunoscuta  http://www.farmeculpadurii.ro/
Am facut cateva poze ,a plouat zdravan si ne temeam sa nu se surpe drumul ,asa ca nu am apucat sa fac poze langa cabana si ne-am intors langa o casa parasita unde am putut sa facem niste carne la gratar .Era un loc parca abandonat pana si jar si chibrite am gasit ascunse la margine de sat.Uitati-va la poze

 o ceata frumoasa am prins in multe poze ceea ce e un lucru bine daca o sti surprinde.












Paraiase peste tot locul de parca zona era gata sa se duca cu tot cu munte.



















Zona de incepere a crestei muntilor Rodnei (1800m),precis sus era si viscol pe langa acea zapada.

































cabana parasita















"asa cascade sa tot fie"




















cam asa noroios era drumu(dupa asa ploaie)





































raul este de asemenea murdar din cauza ploi.





















un drum mai greu accesibil




















diverse flori pe care nu le mai vazusem














un bradulet















Valea Cormaia si drum spre cabana Farmecul Padurii



































grohotis al muntelui















































panorama din 2 poze cu valea Cormaia














































satul cormaia la 4-5 km de orasul Sangeorz-Bai.






































am fost un pic si pe Valea Borcutului unde am baut apa de izvor minerala care contine mult fiert ,noi am incercat (adica eu si parinti)dar nu a fost foarte buna.









 o sanie langa satul cormaia pentru vremuri grele.














un varfulet mai mic de 1150 m conform google earth.
















peisaj selenar spre localitate salva dupa o prelungita ploaie de cateva ore.

Mai era mult pana la rasarit asa ca ne-am incadrat bine in drum si am venit cu bine in orasul nostru Gherla.Va las cu bine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu