Ansel Adams facebook page



o mare de nori

o mare de nori
Valea Doamnei,muntii Fagaras
HAVE A GOOD DAY

17 apr. 2010

tura cu bita la 500m

Ma pregatesc sa merg mai repede ca deobicei(adica la 7:00 dimineata),dau de o ceata profunda care imi provoaca aparatul foto la actiune.Ma opresc pe la km 10 pe langa comuna Fizesu Gherlii,si trag cateva poze.
ceata mare la km 10 din Gherla.
Obiectivul turei era sa ajung la 500m unde e o sonda pusa si s-a facut un drum pietruit destul de bun ,a fost foarte antrenanta catararea.Cateva info despre ce mi-am pus in rucsac:o bluza de schimb ,2 sandwich-uri,ciorapi de schimb,aparatul foto+telefon+baterii reincarcabile 2 perechi .Informatii tura:click aici pentru info tura ,altitudine,km si altele.
Dupa informatiile de pe kilometraj am facut 41,34 km (dus-intors) ,nu e nici mult -nici putin + 3,3 km catarare.
"Uitati-va la poze:pe rand o sa mai explic "




renumitul restaurant Popasul Rosia  care este foarte placut pentru ca nu e foarte modernizat avand un stil rustic,clasic.










 unul dintre multele lacuri private din zona comunei Taga.














am avut timp si de poze macro ,chiar reusite "p.s mergeti pe dealuri,munti dimineata ".













o oprire de 5 min pentru apa.
















Prin satul Santioana .














































Urmeaza urcarea spre varful de 505 metri din zona (aprox km 17 fata de orasul Gherla).






















oara se coboara "Dumnezeu" ?












un parau din zona Taga










































o privire scurta spre padurea de langa comuna Taga













Primavara a venit si toate au inflorit.
















o binefacere pentru animale.














mai e 1 km pana la 500 m,grozav (da nu prea ca se cam duc de rapa bateriile mele si tem: e de 8-10 grade ,oare de ce  atuncea ,o fi ceata de vina ).




































 o panorama din 2 poze de langa intrarea in padure.





















ce sa pozez prima data?


















o floare frumoasa.














 cam asta e obiectivul ,infundatura de drum la 500m si o padure neumblata ,perfect.




tapet de padure


















coborarea perfecta pentru ami bate propriul record de 48 km/h acuma am facut 50 km/h destul cat sa fie spectaculos.
















se vede drumul pe care am venit care isi croieste calea pe langa padure.







deacolo vin "hiils over hills"


















 ferma de langa taga pe acolo am urcat.











pompa cu apa pe un lac privat la iesirea de pe urcarea de azi.
















In partea stanga de sus (pe partea cealalta Stancile Niculii,alta frumusete a naturii).









"drum bun si poteci insorite"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu